No Stres triatlon 2013

Home / Sport / No Stres triatlon 2013
Avand ca obiectiv concursul olimpic de triatlon din Tulcea, am decis ca, daca tot sunt la mare, de ce sa nu profit de ocazie si sa particip la triatlonul No Stres Olimp.
Nu mai pedalasem de foarte multa vreme pe un traseu offroad. Defapt, a fost competitie de triatlon exterra si ultima, la care particip in acest sezon competitional.
            In dimineata startului, inainte sa cobor cu bicicleta din hotel, sa o asez pe rastelui de biciclete, iau un mic dejun usor dar consistent format din batoane cu cereale musli si miere.
Ajung in tarcul cu biciclete, imi asez bicicleta, o verific pentru ultima data schimbatoarele, si presiunea in cauciucuri (tinand cont ca traseul de bicicleta se desfasoara pe pamant, pietris, nisip, am decis ca voi lasa in cauciucuri o presiune mai mica pentru o aderenta mai mare. Intradevar o sa depun mai mult effort dar sper sa merite). Apoi imi asez o sticla cu apa si un prosop(sa ma clatesc pe picioare de nisip). Nu voiam sa plec la bicicleta cu nisip in papuci si apoi in proba de alergare. As fi facut niste basici la picioare destul de urate.
Plec din tarcul de biciclete, marcat pe bratul si picioarul stang cu numarul de competitiei.
Intru in apa si observ ca temperatura apei este grozava. E perfecta pentru inot.

3,2,1,..start! Incerc sa mentin ritmul cu plutonul din fata, observ ca e prea tare, cand sa imi intru in ritmul meu de concurs, trebuie sa ies din apa. Odihnit si revigorat dupa inot, alerg spre tarcul cu biciclete, observ reperul (inainte sa intru in apa mi-am luat un reper pentru bicicleta, sa nu stau foarte mult sa o caut prin tranzitie) aproape de bicicleta, ma incalt repede cu papuci de alergare (neavand spd-uri) si plec in tura de bicicleta.
Cu o zi inainte de competitie, am fost si am facut o recunoastere pe traseu de bicicleta. Nemaiconcurand la competitii de triatlon exterra nu stiam la ce sa ma astept.
A doua zi la concurs mi-a fost usor, fara sa ma abat de la traseul. L-am parcurs destul de usor, memorand portiunile mai periculoase cu o zi inainte. Traseul a fost foarte bine marcat.
In proba de bicicleta, plec usor, nu ma agit si merg in ritmul meu. Trec calea ferata si la un moment dat, dupa restaurant, marcajul ne directioneaza spre stanga. Observ cativa ciclisti ca s-au dus inainte, gresind traseul. Am incercat sa ii strig dar nici o sansa, cu parere de rau, mi-am continuat tura de bicicleta.
La un moment dat observ ca mai sunt ciclisti pe traseu, rasuflu usurat si imi dau seama ca asta e traseul cel bun. Bag capul in ghidon si pedalez. Urmez traseul si il observ pe Alex Diaconu imbracat in rosu in fata. Mentin ritmul meu de pedalat cand, deodata aud un sunet de bicicleta. E Alex Ciocan, unul dintre cei mai buni ciclisti ai Romaniei.
Ma depaseste si observ cat de experimentat este Ciocan pe un traseul de offroad, incerc totusi sa mentin cu el si sa nu creasca avansul lui.
Evident, dupa proba de bicicleta Ciocan avea un avans de aproximativ 1 minut.
Termin proba de bicicleta si plec in proba de alergare. Alergarea desfasurandu-se pe nisip langa malul marii fiind destul de dificila.
Observ ca Alex Ciocan nu e foarte departe, avand un avans destul de mic fata de mine. Accelerez si in prima tura il depasesc si imi mentin ritmul.
Cand am terminat bicicleta eram ok, m-am revigorat pe bicicleta, dar cand m-am dat jos si am inceput sa alerg, simteam ca alerg pe loc. Alergarea pe nisip fiind si mai dificila, spre deosebire de asfalt.
Ma hidratez corespunzator si ma gandesc sa iau un gel energizant, dar cand ma uit la ceas, observ ca mai am de alergat aproximativ 9 minute. Nu e cazul pentru un interval atat de scurt.
Vad finish-ul si incep sa ma bucur de locul obtinut.
Termin cu timpul de 1h si 7 minute si pe locul 2 la general. Sunt multumit. Traseul concursului a fost grozav dar si dificil in acelasi timp. Dar a meritat din plin sa particip la acesta competitie. Il recomand cu tarie pentru toti cei care vreti sa incercati un triatlon fara stres.
Organizarea a fost de exceptie, felicitari organizatorilor pentru efortul depus.
Felicitari tuturor participantilor!

In 2014 participati la triatlon  fara stress, No STRES Triatlon.

Multumesc sponsorilor: TYR Autonom.ro Aventuria.ro Mobexpert.ro TraiescSanatos.org Autototal.ro